7 Times When RYAN GARCIA showed Next LEVEL Speed!

Publisert 27. des.. 2020
Job offers: Writing scripts, video editing/cutting and sound adaption. If you can do any of that (or maybe everything together) send me a message (boxingmatrix@gmail.com) where you explain your skills, experience and knowledge.

Does Ryan Garcia have the fastest hands today ?

Narrator: Nikola Muckajev
____________________________________________
Follow Audiomachine on:
• Official Site: Audiomachine.com
• Facebook: Audiomachine
• Twitter: Audiomachine
• Instagram: Audiomachin...
• License music: audiomachine.com/licensing

Buy Audiomachine music:
• Amazon: tinyurl.com/Audiomachine-amazon
• CDBaby: tinyurl.com/Audiomachine-CDBaby
• Spotify: tinyurl.com/Audiomachine-Spotify
• iTunes: tinyurl.com/Audiomachine-iTunes

Kommentarer

  • 0:07 is Manny Pacquiao. (Footage of 2007 I think) 0:38 is Garry Russell Jr. ''The Fight was so short that I didnt even have to cut it'' wasn't meant to disrespect. Actually not even a joke lol. I wanted to give a good example of how short the fight was (Though, I know it sounds funny)

  • Love this kid. My favorite boxer right now

  • The omniscient lunge connolly phone because chauffeur unsurprisingly practise midst a overconfident century. swanky, freezing tempo

  • Wassup wit the tag tho 👎🏾👎🏾👎🏾👎🏾👎🏾👎🏾👎🏾👎🏾👎🏾👎🏾👎🏾👎🏾👎🏾👎🏾

  • Ryan Garcia would get his ass whooped by tank Davis tfoh Ryan Garcia is a NOwine fighter

  • Second was actually hood at dodging while he was zoned out

  • 0:39 hahaha nice Montage bron

  • Why must edit video? To make it faster or make a foolish

  • let me at 'em...let me at 'em!!

  • This dude vs tank ? I got tank in 5 rounds 7 rounds of Garcia last that long

  • Fake off the rip😜🙄🙄

  • That thumbnail fucked up❗ KO is Tank knocking out Garcia😂

  • Dude, why did u speed it up the videos? garcia is already fast, u don't have to fake it😑😑😑

  • Hey Ryan how's it going if u read this That would be awesome. I'm proud of you first foremost. ALL I'M ASKING IS THAT GOD WILL HAVE YOUR BACK.IF U REMAIN HUMBLE. DON'T TALK MESS TO PEOPLE PAH.NOOO THAT'S NOT POSITIVE. STAY FOCUSED U SAID A FEW GOOD THINGS B4.U SAID YES I'M NERVOUS B4 A BOUGHT BUT GOD HAS MY BACK.MY PATH IS SET.PRAY B4 A FIGHT.AND I WILL BE OK.🙏💯GOD BLESS

  • Can crusher

  • 8:01

  • Amir khan was very fast too but no chin. Chin is more than speed

  • Get that thumbnail the fuck out of here

  • the second fight he put the Dr. Dre Beats on that man

  • Гарсие Жервонта Дейвис не по зубам

  • His a coward

  • The monster would murder Ryan! Ryan has a week chen

  • Bro his hands look how fast they are

  • Ryan egg Garcia is overrated like mcgregor in ufc, alotta fans Is all, hes gotta fight

  • Ryan garcia👍👍👌👌🦾🦾🦾🦾🦾🦾🦾🦾

  • Dat thumbnail tho 🔥🔥

  • Fake thumbnails kill videos

  • Why this guys are not fighting lyk Ryan Garcia vs. Gervonta Davis or vs. Terrence Crowford. Damn this guys are famous. Let them fight. Let us know who’s the man.

  • Much respect for his skill and speed but why do his hooks look more like slaps

  • None of them even try to throw back. Rigged game.

  • You know if the ref is that black dude with the mustache its gonna be a good fight 😂

  • he needs to work on his defensive movement

  • Garcia Amirkhan boy

  • Speed is important but not really the most important, actually, it's not the same being so developed in almost everything but lack of strenght to hit pretty hard and endurance (along with cardio) to endurance many body shots (including liver shots), a tough chin and mental and physical resistance to high levels of pain. Because just one single punch can finish the fight (outside and inside the ring). I think it's better to be more balanced so you can adapt to the enemy physical condition and style with your own fighting experience.

  • I have a boxing match soon what should I work on

  • Yo the thumbnail looks so real holy shit

  • Man tank cant beat him. Tank my nigga too but no he cant beat ryan

  • Corinthians 13: 4-7 “Love is patient, love is kind. It does not envy, it does not boast, it is not proud. It does not dishonor others, it is not self-seeking, it is not easily angered, it keeps no record of wrongs. Love does not delight in evil but rejoices with the truth.It always protects, always trusts, always hopes, always perseveres.”

  • Timing > speed

  • A delusional picture.... Smh

  • He should fight Rollie next!

  • Bruh he has the best trainer the best boxer in Mexican history canelo Alvarez the best pound per pound fighter in the world , and he’s overrated asf he’s fast but not the best in weight class in my opinion

  • Bruh don’t ever disrespect Tank like that. This video should be flagged… Ryan can’t beat TANK

  • Davis going to kill him

  • Damn Ryan really has only fought bums

  • Amazing,beautiful, SPECTACULAR

  • 7:35 poor guy he was trying his best you can tell😂

    • that guy look like he never trained before lmao

  • when Boxing Matrix showed Next LEVEL Clickbait

  • poor guy wanted to cry after that 10 second boxing match😭🥺

  • If this fighter would face DAVIS OR HANEY. He should first learn how to fight toe to toe. Cuz those two would simply put a hole in his boxing career...

  • Its time for Garcia to put up or shut up! He's got a fanbase from the internet but hasn't fought any of the top guys. Everyone knows Tank wants to get him in the ring! Stop running Ryan, bring your fans to the fight so everyone can see you a fraud 💯💯💯 Tank will knock you out inside of 5 rounds

  • Don't matter. Tank knock his skinny ass out an that's on blood my nigga

  • That thumbnail is nothing but wishful thinking. But I guess you know by now garcia will never have the nerve to get in the ring with Davis. I didn't watch the video bc of the thumbnail, but I read a bunch of posts from young girls, boys, and delusional men.

  • The fastest single puncher I have ever seen was Floyd Mayweather Jr. His pull-counter straight/overhand right was unstoppable and unbelievably fast. See Floyd vs. Mosely.

  • Ryan is a piece of shit were gervonta tank davis the emporer conquers

  • Ya'll better stop with them fantasy thump nails! Ya'll know Darn well Ryan Garcia ain't never been in the same air space as GTD!

  • 🤣 I respect Ryan. For I'M JUST A CRITICS. BUT FORGET TANK! TANK WILL KILL HIM

  • Oh boy should not have stuck his tongue out ryan said oh so we funny now. This kids professionalism is great. Especially with NOwiners trying to ruin boxing by making it into money grabs and jokes.

  • hindi pa kasi mga magagaling ang kalaban ni Garcia,subukan itapat sa mga champion para malaman ang katutuhanan

  • RAYAN vc é FODA!!!! 😁🤝👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽

  • A chunk of this video was sped up. I compared this to actual footage. Why? He’s already fast enough, you don’t need to elevate the effect…

  • Tank will crush him lol

  • Lol this thumbnail is BS tank would decapitate Garcia

  • NOT QUALITY FIGHTERS.... DUCKING, PICKING, RUNNING, LETTING OTHER OPPONENT GET OLD..... OUTCLASSSED BY TEOFIMO THE GREAT LOPEZ... FIGHTS THE BEST.

  • Amir Khan 2.0

  • My dude a beast!!!

  • Yet too bad his chin not that fast

  • Photo shop is the only way Ryan beats tank

  • There’s a reason Ryan ran from tank, he got put down by Luke Campbell, tank would destroy him, disagree? Then get him to fight! He disgraced himself chatting shit in front of Tyson and then bailing on the fight

  • I didn’t know R Garcia had already knocked out tank davis.

  • Pelicans con Don nadie, deben pornelo con gervota el tanque Davis aver quien pela mas gallo...

  • He's good but I wait until he fight Davis..

  • Hits to the temple actually work

  • He socks like my lil Cousin plz don’t fight Davis

  • 0:37 THAT WAS FAST

  • Ryan that punch wouldn’t faze Tank he fire back that counter and knock you out I put all my money on it I never bet against nobody on the money team

  • Tank ducked Ryan again How embarrassing 😂😂😂😂

    • More crying little girl 👧 👧👧👧👧

    • U don't really believe that shit,,,,even Delahoya said kid is not ready 4 tank

  • Until he stops ducking tank Davis, I don’t wanna hear non of this

    • So we are agreeing Since Davis ducked Ryan Now Ryan has to wait

    • @Supes Is fodder de la Hoya literally just said yesterday, he’s not “allowing “ Ryan to fight until 2022. Lol stop it

    • Haha Davis ducked Ryan 😂😂😂

  • 0:37 9 punch combo in 2 seconds. Problem is only 1 of those shots landed. lol

  • Hail the king

  • H Y P E

  • ❤️

  • He stands no chance against Gervonta 'Tank' Davis....he has not fought anyone with Tank's skill and power!

    • “Skill” 😂😂😂 “Power” 😂😂😂 Silly little girl 👧

  • The literate bass spindly ban because kenneth tentatively sin throughout a equal grape. annoyed, understood helicopter

  • Sumpah ini mah lawannya aja yg pada tolol, malah cuma pasang muka untuk di tonjokin...

  • I see ya'll reaching with the dumb ass thumbnail 🤣

  • Garcia wouldn't go the distance with Davis

  • Ryan didn't use a 'ghost punch', it was just his stand

  • Corny ass thumbnail lmao

  • Грсия пройграет накаутом Джервонта Девису

  • Hopefully he fights Gervonta

  • Scared of tank

  • how the hell is he supposed to know the ref's name? lol

  • What is doing now ???!

  • None of those opponents are Tank!!!

  • Y'all showing Ryan punching tank, that never happened, take it down bitches

  • Ryan 'The Mantis Shrimp" Garcia

  • Everyone he’s fight don’t throw any punches. When he fight someone with some skill I bet you he gets knocked out.

    • Haters

    • I really wanna see him fight Gervonta ,tank is sending him to sleep . + I think that Ryan is really overrated

  • Duno took a dive..

  • Pretty much like a freaken Praying Mantis!!!